U gebruikt een oude browser!

Update uw browser om deze website correct te bekijken. Update mijn browser nu
FAQ

Koop hier uw seizoenkaart

Geniet een heel seizoen lang in én van Kasteeltuinen Arcen!

Met een seizoenkaart heeft u onbeperkt toegang tot het park tijdens reguliere openingstijdens, kunt u gratis parkeren en profiteert u van vele extra’s.

Klik op het “i” icoontje naast het ticketsoort voor meer informatie.

1. Kies uw abonnement

  • Abonnement
    Prijs
    Aantal
    Subtotaal
  • Seizoenkaart 2022 volwassene VERLENGING € 45,00
    € 45,00

    Tarief alleen geldig voor personen (18 jaar en ouder) die in 2021 een seizoenkaart hadden. Let op! Huidig seizoenkaartnummer en naam seizoenkaarthouder invullen (beiden te vinden op de voorzijde/fotozijde van uw seizoenkaart). Verlengtarief geldt t/m 31 maart 2022.

  • Seizoenkaart 2022 kind VERLENGING € 22,50
    € 22,50

    Tarief alleen geldig voor personen (4 t/m 17 jaar) die in 2021 een seizoenkaart hadden. Let op! Huidig seizoenkaartnummer en naam seizoenkaarthouder invullen (beiden te vinden op de voorzijde/fotozijde van uw seizoenkaart). Verlengtarief geldt t/m 31 maart 2022. Kinderen t/m 3 jaar hebben gratis entree.

  • Seizoenkaart 2022 volwassene ACTIETARIEF € 47,50
    € 47,50

    Tarief alleen geldig voor personen van 18 jaar en ouder. Actietarief geldt t/m 31 maart 2022. Na 31 maart geldt het volledige tarief € 52,50.

  • Seizoenkaart 2022 kind ACTIETARIEF € 23,75
    € 23,75

    Tarief alleen geldig voor personen van 4 t/m 17 jaar. Actietarief geldt t/m 31 maart 2022. Na 31 maart geldt het volledige tarief € 26,25. Kinderen t/m 3 jaar hebben gratis entree.

  • Totaal

Veelgestelde vragen

  • Zijn er maatregelen mbt het Coronavirus?

    Het park, in totaal 32 hectare, biedt voldoende ruimte voor een aangename en veilige dag uit. Uiteraard treffen we ook maatregelen. Gasten moeten vooraf hun ticket op datum en tijdslot kopen. Voor een overzicht van geldende maatregelen verwijzen we u door naar www.kasteeltuinen.nl/nl/corona.

  • Kan ik mijn boeking wijzigen of annuleren?

    Wanneer enkel entree is geboekt is wijzigen of annuleren mogelijk, mits tijdig aangegeven en geldige reden. Neem contact op met GlobalTicket via https://tickets.kasteeltuinen.nl/nl/ticketsupport

    Het is niet mogelijk om uw seizoenkaart te annuleren. De seizoenkaart is het gehele seizoen geldig tijdens reguliere openingstijden en geeft recht op onbeperkt bezoek aan Kasteeltuinen Arcen.

  • Wanneer ontvang ik mijn seizoenkaart of ticket?

    Indien u een ticket heeft gekocht ontvangt u dit ticket als e-ticket op het door u doorgegeven e-mailadres. Indien u een seizoenkaart heeft besteld, kunt u uw seizoenkaart tijdens uw bezoek aan Kasteeltuinen Arcen afhalen. Indien u al een seizoenkaart van Kasteeltuinen Arcen had, kunt u dit pasje behouden. Wij activeren deze pas weer voor u. U ontvangt dus geen nieuwe pas.

  • Wat is de entreeprijs van Kasteeltuinen Arcen?

    De entreetarieven aan de dagkassa vindt u onder entreeprijzen.

  • Waar kan ik tickets kopen?

    Tickets voor Kasteeltuinen Arcen koopt u via onze webshop. De tickets uit de webshop kunt u zelf uitprinten of wij scannen de tickets vanaf uw smartphone. Ook zijn er tickets te koop bij diverse voorverkoopadressen zoals vakantieparken.

  • Moet ik ook een ticket kopen voor kinderen?

    Voor kinderen onder 4 jaar hoeft u geen ticket aan te schaffen. Zij hebben gratis toegang. Voor kinderen van 4 t/m 17 jaar geldt een aangepast tarief. Let op: kinderen hebben in de maand juli en augustus gratis toegang (een kind per betalende volwassene).

  • Moet ik ook een ticket kopen als mindervalide persoon?

    Ja, ons park is goed toegankelijk voor mindervaliden en biedt ook voor mensen met een handicap zodoende een mooie dag uit. Wij bieden derhalve geen extra korting.

  • Wanneer is mijn ticket geldig?

    Uw ticket is eenmalig geldig tijdens reguliere openingstijden. Van 27 maart t/m 7 november 2021 m.u.v van 17 t/m 20 september en tijdens Enchanted Gardens.

  • Moet ik mijn entreeticket uitprinten?

    Nee, dit is niet noodzakelijk. Tickets kunnen ook vanaf een smartphone gescand worden.

  • Kan ik tickets aan de kassa kopen?

    Het is verplicht om vooraf online een ticket op datum en tijdslot te kopen.

  • Ik heb kortingsbonnen, zijn deze ook online te verzilveren?

    Indien u gebruik wilt maken van een kortingsactie, kies dan het ticket ‘tijdslot kortingsactie’. U reserveert hiermee uw plek en betaalt de entreeprijs (minus de korting) aan de kassa van Kasteeltuinen Arcen. Het is verplicht om een bewijs van de kortingsactie mee te nemen. Als u dit niet kunt overhandigen aan de kassa, betaalt u het volledige entreetarief.

  • Is er betaald parkeren en waar kan ik tickets kopen?

    Bij Kasteeltuinen Arcen is een groot parkeerterrein waar u voor 6 euro een hele dag kunt parkeren. Parkeermunten kunnen aan de dagkassa van Kasteeltuinen Arcen gekocht worden of door bij uw online boeking een parkeerticket te kopen. Let op: als seizoenkaarthouder hoeft u geen parkeermunt te kopen. U kunt gebruik maken van de barcode op uw seizoenkaart.

  • Zijn er rolstoelen beschikbaar en hoe kan ik deze reserveren?

    Wij hebben rolstoelen bij de kassa. Indien u gebruik wilt maken van een rolstoel kunt u deze het beste telefonisch reserveren via 077-4736010.

  • Waarvoor worden mijn gegevens en foto gebruikt?

    Uw gegevens plus foto worden gebruikt voor het maken van uw persoonlijke seizoenkaart. Daarnaast wordt u toegevoegd aan onze nieuwsbrieflijst. U kunt via de nieuwsbrief die u ontvangt uw voorkeuren voor het ontvangen van de nieuwsbrief aanpassen.

  • Ik heb geen goede pasfoto/ het lukt niet om een foto te uploaden voor de seizoenkaart?

    U kunt in principe iedere foto gebruiken voor de seizoenkaart zolang u maar goed herkenbaar op de foto. De seizoenkaart wordt namelijk strikt persoonlijk gemaakt en is niet overdraagbaar. Indien de foto die u bijgevoegd heeft toch niet geschikt blijkt, maken wij op het moment dat u een bezoek brengt aan Kasteeltuinen Arcen een foto bij de kassa waarna we uw seizoenkaart kunnen maken. Ditzelfde geldt wanneer het u niet lukt om een foto bij te bestelling bij te voegen. We maken dan eveneens een foto bij de kassa.

  • Heeft u nog vragen over het park?

    Voor veelgestelde vragen over het park, klikt u hier.

Ticket support