U gebruikt een oude browser!

Update uw browser om deze website correct te bekijken. Update mijn browser nu
FAQ

Geniet een seizoen lang van Kasteeltuinen Arcen!

Met een seizoenkaart kunt u eindeloos genieten van Kasteeltuinen Arcen tijdens reguliere openingstijden, of dit nu voor een hele dag is of voor een paar uurtjes! Daarnaast geniet u van vele extra’s.

In verband met het coronavirus limiteert Kasteeltuinen Arcen het aantal bezoekers. Het vooraf aanschaffen van een entreeticket op datum of het reserveren van een plek voor seizoenkaarthouders is verplicht. Klik hier om een plek te reserveren.

1. Kies uw abonnement

  • Abonnement
    Prijs
    Aantal
    Subtotaal
  • Seizoenkaart volwassene € 37,95
    € 37,95
  • Seizoenkaart kind € 19,00
    € 19,00
  • Totaal
Vragen over uw tickets?

Veelgestelde vragen

  • Zijn er maatregelen mbt het Coronavirus?

    Kasteeltuinen Arcen opent op 29 mei 2020 de poorten voor een nieuw tuinseizoen. Seizoenkaarthouders zijn vanaf 22 mei welkom. Het park, in totaal 32 hectare, biedt voldoende ruimte voor een aangename en veilige dag uit. Uiteraard treffen we ook maatregelen. Gasten moeten vooraf hun ticket op datum en tijdslot kopen. Voor een overzicht van geldende maatregelen verwijzen we u door naar www.kasteeltuinen.nl/nl/corona.

  • Kan ik mijn boeking wijzigen of annuleren?

    Wanneer enkel entree is geboekt is wijzigen of annuleren mogelijk. Let op: tickets staan niet op datum. Geboekte tickets zijn geldig voor één dag gedurende het hele seizoen tijdens reguliere openingstijden. Het seizoen loopt t/m 1 november. Indien u van plan was om het park tijdens de gesloten dagen te bezoeken en een andere datum niet schikt, is het mogelijk om te annuleren. We raden u aan contact op te nemen via 077-4736010. Wanneer u entree en een aanvullend arrangement heeft geboekt, vraag dan naar onze afdeling reserveringen.

    Het is niet mogelijk om uw seizoenkaart te annuleren. De seizoenkaart is het gehele seizoen geldig tijdens reguliere openingstijden en geeft recht op onbeperkt bezoek aan Kasteeltuinen Arcen. Mensen die al een kaart hebben gekocht, worden gecompenseerd voor de gemiste dagen.

  • Gaan de overige evenementen door?

    We houden ons aan de voorschriften van het RIVM, de Veiligheidsregio en de GGD Noord-Limburg en Gemeente Venlo. Momenteel is besloten om de evenementen tot september te annuleren. Het is nog niet bekend wat de effecten op andere toekomstige evenementen zijn. We informeren u hierover via www.kasteeltuinen.nl.

  • Wanneer ontvang ik mijn seizoenkaart of ticket?

    Indien u een ticket heeft gekocht ontvangt u dit ticket als e-ticket op het door u doorgegeven e-mailadres. Indien u een seizoenkaart heeft besteld, kunt u uw seizoenkaart tijdens uw bezoek aan Kasteeltuinen Arcen afhalen (vanaf opening seizoen t/m 1 november 2020). Indien u al een seizoenkaart van Kasteeltuinen Arcen had, kunt u dit pasje behouden. Wij activeren deze pas weer voor u. U ontvangt dus geen nieuwe pas.

  • Wat is de entreeprijs van Kasteeltuinen Arcen?

    De huidige entreetarieven aan de dagkassa vindt u onder entreeprijzen. Online geldt een korting (1 euro bij tickets volwassenen en 0,75 euro op tickets voor kinderen).

  • Waar kan ik tickets kopen?

    Tickets voor Kasteeltuinen Arcen koopt u aan onze dagkassa of via onze webshop. De tickets uit de webshop kunt u zelf uitprinten of wij scannen de tickets vanaf uw smartphone. Ook zijn er tickets te koop bij diverse voorverkoopadressen zoals vakantieparken.

  • Moet ik ook een ticket kopen voor kinderen?

    Voor kinderen onder 4 jaar hoeft u geen ticket aan te schaffen. Zij hebben gratis toegang. Voor kinderen van 4 t/m 17 jaar geldt een aangepast tarief. Let op: kinderen hebben in de maand juli en augustus gratis toegang (een kind per betalende volwassene).

  • Moet ik ook een ticket kopen als mindervalide persoon?

    Ja, ons park is goed toegankelijk voor mindervaliden en biedt ook voor mensen met een handicap zodoende een mooie dag uit. Wij bieden derhalve geen extra korting.

  • Wanneer is mijn ticket geldig?

    Uw ticket is eenmalig geldig tijdens reguliere openingstijden. Van opening seizoen t/m 1 november m.u.v van 18 en 21 september en tijdens Elfia en Enchanted Gardens.

  • Moet ik mijn entreeticket uitprinten?

    Nee, dit is niet noodzakelijk. Tickets kunnen ook vanaf een smartphone gescand worden.

  • Kan ik de tickets retourneren of ruilen?

    Tickets zijn gedurende het hele seizoen geldig en de bezoekdatum hoeft niet van te voren gereserveerd te worden. Wij geven daarom in principe geen geld retour. Voor verdere vragen over het retourneren of ruilen van tickets kunt u contact opnemen met Global Ticket.

  • Welk voordeel heb ik als ik een ticket online koop?

    Online krijgt u korting op de entreeprijs en kun u het ticket direct bij de toegangscontrole laten scannen.

  • Kan ik tickets aan de kassa kopen?

    Het is mogelijk om tickets aan de kassa te kopen. De korting die u online krijgt geldt niet aan de kassa.

  • Ik heb kortingsbonnen, zijn deze ook online te verzilveren?

    Nee, kortingsbonnen kunnen alleen aan de kassa verzilverd worden. Korting geldt alleen op vertoon van de bon/coupon.

  • Is er betaald parkeren en waar kan ik tickets kopen?

    Bij Kasteeltuinen Arcen is een groot parkeerterrein waar u voor 5 euro een hele dag kunt parkeren. Parkeermunten kunnen aan de dagkassa van Kasteeltuinen Arcen gekocht worden. Dit is online nog niet mogelijk. Let op: als seizoenkaarthouder hoeft u geen parkeermunt te kopen. U kunt gebruik maken van de barcode op uw seizoenkaart.

  • Zijn er rolstoelen beschikbaar en hoe kan ik deze reserveren?

    Wij hebben rolstoelen bij de kassa. Indien u gebruik wilt maken van een rolstoel kunt u deze het beste telefonisch reserveren via 077-4736010.

  • Waarvoor worden mijn gegevens en foto gebruikt?

    Uw gegevens plus foto worden gebruikt voor het maken van uw persoonlijke seizoenkaart. Daarnaast wordt u toegevoegd aan onze nieuwsbrieflijst. U kunt via de nieuwsbrief die u ontvangt uw voorkeuren voor het ontvangen van de nieuwsbrief aanpassen.

  • Ik heb geen goede pasfoto/ het lukt niet om een foto te uploaden voor de seizoenkaart?

    U kunt in principe iedere foto gebruiken voor de seizoenkaart zolang u maar goed herkenbaar op de foto. De seizoenkaart wordt namelijk strikt persoonlijk gemaakt en is niet overdraagbaar. Indien de foto die u bijgevoegd heeft toch niet geschikt blijkt, maken wij op het moment dat u een bezoek brengt aan Kasteeltuinen Arcen een foto bij de kassa waarna we uw seizoenkaart kunnen maken. Ditzelfde geldt wanneer het u niet lukt om een foto bij te bestelling bij te voegen. We maken dan eveneens een foto bij de kassa.

  • Heeft u nog vragen over het park?

    Voor veelgestelde vragen over het park, klikt u hier.